God morgon

Jaha då sitter man uppe på jobbet ännu en gång. Känns inge vidare, hade gärna legat kvar hemma måste jag erkänna. Idag var då bilen hel iaf det var ju positivt. Thomas var så duktig och fixade och donade igår med nya rutan så det blev perfekt. Tur att man har en händig sambo vad skulle man göra annars?

Börjar dagen med att knata ner till den hemska bangården för att klargöra mitt tåg, vilket innebär lite klättring som jag visserligen klarar av ännu men jag börjar bli lite osmidig. Men men det får gå. Åker till Sthlm sen till Arboga sen Sthlm igen sen har jag rast nån timme innan jag åker hemåt.
Imorgon är jag ledig längtar mest till då faktiskt.

Men snart får jag ju vara ledig 1 vecka när jag ska åka upp till Boden och resan är ju bokad och klar så det känns underbart.

Nu ska jag skriva en förar uppgift så han vet hur hårt tåget ska bromsas....


Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo, längst ner i Strand ligger det :-)

2009-03-26 @ 10:09:40
URL: http://sanfry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0