Idag

Idag är ingen rolig dag. Idag åker mamma hem till Boden:-( Jag kommer gråta floder på T-centralen senare idag. Jobbigt att gråta fattar inte varför jag inte kan styra det själv, för jag vill inte gråta.
Har iaf bokat flyg upp till lule idag, så den 13 april åker jag upp för 7 underbara nätter:-) Så jag får väl tänka på det när jag står där och vinkar goodbye.
Så imorgon är allt tillbaka till det vanliga vilket betyder jobb börjar kl 4.40 jävligt härligt. Men jag sluta iaf kl 10, måste dubbel kolla att det är så bara så jag inte har fel och är på jobbet i galen tid.

Och igår kväll hade lillan i magen riktigt frispel hon sparkade till så jag höll på att flyga av soffan haha kändes riktigt roligt:-)

Sen hade vi besök igår av Danne, Josse, Lucas och lilla Livia, som för övrigt är en mycket snäll bebis hon grät inte en ända gång och dom var här några timmar iaf.  

Nu ska jag passa på att hänga med mamma innan hon åker. Vi åker med tåg kl 15 härifrån.. Bläää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0