Lördag

Jahapp vad har hänt sen sist då?

Igår skulle jag ha vart på utbildning hela dagen i Hallsberg men eftersom jag vaknade med ont i huvudet så struntade jag i det. Kände inte alls för att sitta och lyssna en hel dag. Torsdag ja då kräktes jag som ett mähä.
Jimmy skulle ju komma ner också och hälsa på, så T var och skulle möta honom vid tåg stationen kl 14 men ingen Jimmy dök upp. Sen visade det sig 8 timmar senare efter att Thomas ringt x antal gånger att han inte åkt alls från Boden. Så jävla elakt alltså. T blev skapligt less. Man kan väl iaf skicka ett sms att man inte kommer då iaf.

Idag har vi haft en riktig mysmorgon vi låg kvar i sängen en stund och kollade lite TV sen gick jga ut med hunden och T hoppade in i duschen. Sen bakade jag scones till frukost:-) Thomas tycker att jag börjat bli en klippa i köket som bakar och donar haha. Jag säger att det måste man väl när man ska bli mamma:-) Sen nu för ett tag sen så fikade vi lite grann T drack kaffe och jag Te, har dragit ner på kaffe konsumtionen en hel del för kaffe får mig inte att må bättre precis. Sen hade vi lite fikabröd till:-) Och nu har T dragit till sin bror dom ska se hockey och själv ska jag iväg och umgås sen vi 18 tiden. Har blivit bjuden på fest, hmm det blri inte så mycket fest för min del men det blir ju roligt att träffa alla man brukar umgås med. För nu när man är gravid så blir man inte alls bjuden på fest eller så har man ingen lust för att man ligger hemma och mår dåligt. Så det så.

Sen har vi suttit och kollat på barnvagnar en stund nu. Och jag blir inte klok på det alltså. Jag vet iaf att jag inte kommer att köpa en ny för flera tusen. men samtidigt kan man ju köpa en billigare variant ny men samtidigt vill man ha ett riktigt märke och man kan få fina saker begangnat för det priset jag tänkt mig.
Varför kan man inte bara för ha obegränsat med pengar när man ska inhandla barnsaker för man vill ju kunna ge sitt barn det mesta.

Och nu är det snart inte så länge kvar till vi ska på könsultraljudet:-) Längtar så mycket och hoppas verkligen att dom kan se vad det är för något därinne... En Leo eller en Lea hahah ganska lika namn men det är toppnamnen på våran lista just nu iaf=)

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda o william

Hejsan! Hoppas allt är bra! Ja, jag råder er att köpa en barnvagn med ett känt märke. Typ Emmaljunga, Brio, Teutonia... En del billiga kan vara rätt rangliga och plastiga osv.. Vi köpte en Emmaljunga begagnad på blocket! Kram!

2009-03-08 @ 19:13:05
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0