Nam

Härligt med morgon och härligt att vakna tidigt:-) Idag måste vi som bor i detta hushåll åka och handla. Tänkte ju först kanske göra det själv men kom på att jag vill ha bärhjälp. Men T skulle ju kanske vara kvar på jobbet eller nå sånt så vi får se om han kommer hem.
Sen blev jag nå fruktansvärt sugen på Souvas idag, det var det första jag tänkte på när jag vaknade. Och det bästa är att jag har ca 3 kg i frysen:-) Fast den är inte uppskavd men det går ju ändå hyffsat fort att kirra det.

Jag har hittat en barnvagn jag är jätte sugen på att köpa, får se sen om den finns kvar om man slår till. Måste se över ekonomin för det är väldigt mycket utgifter nu. Skapligt tråkigt. Sen så behöver bilarna en massa omsorg nu också, båda ska besiktas inom en snar framtid och först ut är Golfen. Det sämsta med bil är att det kostar så jävla mycket.

Nä nu ska jag läsa lite bebis fakta och dricka något...

Ha en underbar dag

Kommentarer
Postat av: rebecka

Lea är ett fint namn, de har jag tänkt döpa mitt framtida barn till om de blir en tjej, heter dessutom Lea i andra namn :)

2009-03-27 @ 15:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0