Tiden

Har spenderat ännu en natt på soffan. Är absolut bäst att sova där när man är sjukling sover 100 gånger bättre. Igår när jag låg i soffan buffade det i magen nå hej vilt, nu är det ju inte första gången jag känner dessa buffar det har hänt några gånger under denna vecka och det är så mysigt:-) Har en aning om att det inte kommer vara lika mysigt ii v 38 typ. Är i v 21 nu och jag tycker verkligen att tiden springer iväg. Kändes som igår man skaffade en sida på FL och kollade runt och alla hade kommit så långt utom jag som bara var i v 6. Men nu har tiden som sagt bara försvunnit.

Och imorgon blir det jobb längtar ju inte precis men det ska nog gå ändå. Kommer ta det rätt lugnt och inte springa fram och tillbaka som en galning. Sen lör-sön ska jag sitta jour och jag hoppas verkligen att det inte blir någon tur då.

Sitter och väntar på att min mamma ska ringa tillbaka nu. När vi just hade påbörjat vårat samtal ringde hennes vanliga telefon och hennes väninna och jag gissar att det samtalet tar minst 1 timme.

Lite frukost snart. Typ smörgåstårta haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0