Tisssss

Jobbet idag har gått bra, skönt att sluta tidigt:-) Så nu kan man vara hemma och mysa resten av dagen. Har just ätit lunch blev lasagne gott gott var det.
Igår gick det bra att lämna mamma, började inte gråta på centralen men däremot när jag kom hem. Tur att T var hemma så jag kunde krama på honom, livet känns alltid lite lättare då:-) Sen såg vi film Bedtime stories men jag var helt slut och somnade efter 30 min typ. Så jag gjorde natt vid kl 20 igår men det är ju kanon när man ska upp kl 4 så jag hann få ganska många timmars sömn.

Ibland kan det vara ganska roande och höra om alla intriger på jobbet... En del förstår man och vissa inte.

Nåja heipa

jo idag är det ju tisdag och det betyder DH wihoo och före det en titt på fröken Rosing haha vilket skämt. En 35 årig kvinna i ett dejting program, och den hon klickar bäst med är 19 år?! Jag skulle kanske skaffa mig en 13 åring skulle vara samma sak... Nåja det roar ju iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0