Tittut

Jaha då var Tittut avklarat och nu vet jag vad som finns där inne. Och hon var väldigt väldigt säker så jag tror henne då.
Idag kommer mamma:-) Kollade nyss och tåget är i tid än så länge. Så hon anländer Sthlm kl 10. Sen åker vi hemåt l 10.51. Sen imorgon redan drar vi mot Ullared, men idag fanns det önskemål om att frossa pizza på Pizza Hut.

Nåja nu ska jag göra klart så man kan arbeta lite. Måste införskaffa frukost också.
Ja just det ja jag och Thomas ska få en liten flicka:-) Så det kanske stämmer allt om höga hjärtljud och illamående:-)
Kommer mera sen och kanske en bild men nu har jag ej tid

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, va roligt att det gick att se. :-)



Inte länge kvar nu... :-)

Kram

2009-03-19 @ 07:08:26
URL: http://linjak.blogg.se/
Postat av: Linda o william

hihi, jag hade rätt jue:) Grattis till sessan! Kram!

2009-03-21 @ 22:31:16
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0