grill

Igår grillade vi:-) Blev lite korv, spareribs och oxfilé sen pommes och bea sås, allt var hur gott som helst. Vi hade besök av Danne och Josse med sina barn och alla åt som små grisar hihi. Sen hade jag gjort pannacotta till efterrätt vilket alla gillade utom Thomas förstås. Tror nog att han hade gillat det om han inte hade bestämt sig långt innan att han inte tyckte om, sen råkade jag säga att det påminnde om Risifrutti typ och nu äter han tydligen inte risifrutti. men jag vill tro och minnas att han gjort det tidigare. Nåja han är en vuxen människa och äter det han vill äta haha.
Sen avslutade vi kvällen med filmen Fast and Furious den nya alltså.

Idag är det ett strålande väder. Thomas har åkt iväg medd Mats till Hallstahammar på nå flyg grejjs. Själv låg jag kvar i sängen en bra stund och sträckte på mig. Har börjat få skapligt ont i ryggen. Men det är väl så det är.

Nu blir det frukost
Mjölk och flingor blir det nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0