Missnöjet växer

Fy fan vad jag tappade all lust till att jobba när jag fick se nästa veckas schema.
Hemska långa dagar 3 dagar i streck. Här snackar vi 12 timmars jobb och en utbildning som innebär att vara borta minst 12 timmar. Och nu när T är borta hela dagarna också. jag måste ordna hundvakt annars är det inte ett dugg roligt. Och jag blir så irriterad att jag får höra att man tänker på mig och att jag ska få bra turer så jag orkar. Det är rent skit  snack och rövslickeri. För i verkligheten är det något helt annat.
Nåja imorgon ska jag ringa FK och se hur det går för nu vill jag inte jobba mera. Känner mig rätt sur och tvär på jobbet. Jag tål inte så mycket så att säga.

Missnöjet är på topp och jag har svårt att tro att det vänder innan jag får gå hem.

Funderar på att skippa föräldragruppen imorgon, det är amningshjälpen som ska vara där och prata. Men när jag får så mycket skit jobb så känner jag mest för att vara hemma. Och min hund behöver få vara med sin matte också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0