Sundbyholm

Vi har vart ute i Sundbyholm och promenerat runt och Tova har fått doppa sig:-) Jätte skönt att vara där ute för det fläktar en hel del så det är bara att passa på att vädra sig lite granna:-) Nu ligger lill Tova och sover hon är lite trött efter att ha härjat runt en del.

Igår så grillade jag och Thomas helt ensamma och det var hur skönt och mysigt som helst. Och idag väckte han mig och frukosten var färdig och serverad, hunden var rastad också:-) Det är riktig lyx tycker jag allt.

Imorgon ska jag till min BM på besök, blir spännande att se vad hon har hittat på denna gång, stick i fingret kanske eller nå annat helsike haha.

Thomas är lite störd alltså, han frågde om han fick slå på radion, jag sa nej han slår på iaf och sen går han ut utan att slå av skiten. Och jag har inte orkat gå och slå av den själv. Vet inte varför men jag gillar när det är tyst, är inte så mycket för musik alls. Sen känns det som att man ska passa på att njuta av tystnaden innan lillan kommer. Hon kommer säkert att förgylla mina dagar med en lika vacker stämma som jag själv bär på ( Öronproppar nästa )

Nä nu ska jag slappa i soffan en stund är trött fast jag nyss klivit upp typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0