Uppdatering

Var ett tag sen det blev nån rad nu. Har haft fullt upp så att säga.
Har fått beviljad HP nu så idag är min första dag på Havandeskapspenning och det känns så otroligt skönt att inte behöva fundera på jobbet nu. Det ända jag måste göra är att flytta min semester denna sommar, men det kan ju inte vara något problem eftersom jag inte ska jobba något alls. Men det kan ju vara skönt att slippa ta ut föräldrapenning innan bebis är här.
Sen ska jag packa ihop alla arbetskläder och köra dom till jobbet till mitt skåp så jag inte behöver ha det hemma för det är ganska mycket kläder så det tar upp nästan 1 garderob och den platsen kommer jag behöva till annat.

Snart ska jag göra mig klar och åka ut en sväng, ska på apoteket och köpa lite nässpray sen ska jag och Tova på djuaffären i Tuna park och köpa lite hund snarra och sen ska jag se om dom kan klippa klorna på henne. Har för mig att dom tar 50 spänn för det. Och det skulle behövas, jag tycker det är knepigt att komma åt sen gillar jag inte klo klippning är livrädd att ta i pulpan, har lyckats med det 1 gång så jag vågar bara klippa pytte lite.

Och Thomas har fått beviljat semester i 2 veckor i juni så då ska vi åka upp i 2 veckor och det ska bli skönt. Mami fyller ju 50 år så det vill man ju inte missa precis. Så den 15 juni åker vi med våran familjeracer uppåt landet.

Och idag är det ingen sol ute och fy så skönt säger jag. Jag är nog jäkla varm hela tiden så det är skönt om det fläktar svalt.

Och nu är det bara 2 mån kvar är i v 32 nu, tiden hittills har ju bara rusat iväg och nu har vi ju en del planerat så den tiden kommer väl också bara rusa iväg men sen blir det säkert segt den sista månaden. Fast vi har fortfarande en hel del att ordna inför bebisen ankomst. Ska göra iordning en strykhörna, för jag ska väl börja tvätta upp allt man har köpt och då är de skönt om man kan ha strykbräda framme så man slipper släpa det fram och tillbaka.

Thomas ska på firma fest imorgon och då ska han även sova i sthlm så jag och Tova blir ensam hemma imrorgon. Då ska hon badas så hon kan sova i sängen med mig:-) Hehe blir mysigt.

Nu ska jag göra mig klar för att åka ut och ranta runt...

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Idaaaa

Aha okej gud så skööönt, då släpper ju den mesta stressen.. :)

Jo de är skönt med hus, man behöver som inte tänka på så många andra än sej sj ;)



Mmm livet förändras, men bra med förändring, gud va tråkigt annars :D

2009-05-28 @ 11:06:21
URL: http://tallahaseelassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0