Värmeslag

Gud så varmt det är överallt jag DÖÖÖR!!!
Har då sovit hyffsat inatt, men Tova ville inte sova i sängen med mig:-( Hon var väl där 10 minuter sen har hon sovit på golvet och i sin säng. Vill att Thomas ska komma hem nu.. Visst det är skönt att vara ensam men nu vill jag ha hans sällskap och kanske åka nånstans och bada fötterna:-) Vi får väl se hur bakis han är när han kommer hem och om han har någon ork kvar efter igår. Dom hade haft en ganska hård firma fest. Och han ringde mig bara 1 gång och det var vid halv åtta igår kväll. Men jag är tacksam när jag slipper fylle samtal, blir bara irriterad av att det låter så mycket och talas osammanhängande.

Tova ligger helt utslagen på golvet nu jag tror att hon tycker det är lika varmt som jag...

Nä nu ska jag ringa T och höra om dom är på G hemåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0