Dagen som vart

Har inte haft tid att sitta här något idag har vart fullt upp. När vi vaknade klädde jag LEa och gjorde henne klar för dagen. Sen ut med henne på altanen i vagnen och hon sov och jag med för jag var sjukt trött idag. Sen när hon vaknade packade vi ihop och åkte upp till farmor och farfar. Farfar fyllde år idag och han hade ingen aning om att vi kommit upp, för det skulle bli en surprise till hans födelsedag. Sen har vi vart där och ätit middag och fika åså.
Sen när vi kom hem var mamma med Lea och jag och min lillbror spelade Super Mario Party som vi gjorde förut så ofta:-)
Och Lea har vart social under kvällen så vi har busat lite med henne:-)
Imorgon ska vi kanske gå ut på staden här och kolla läget, grejjen är bara den att jag har inte med våran vagn och vagnen som finns här är så sjukt ful att jag inte vill att någon ska se oss med den hehe. Nåja det löser sig säkert.

Måste hinna förbi Madde och hälsa på henne också någon dag innan jag åker neråt igen.
Jag vill bo i Boden jag  trivs bäst här det är verkligen hemma!


  
Jag i min nya frilla och Lea med sin gammelfarfar:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0