Ensamtid

Jag sitter uppe själv nu:-) Den här stunden som jag numera får ensam på kvällen för att alla andra sover är guld värt. Då kan jag göra vad jag vill utan att bli störd. Har sett Paradise Hotel ikväll och vissa verkar ju vara lite crazy minst sagt. Imorgon ska jag Lea och Tova flyga till Luleå för att sen åka hem till Boden för 1 vecka. Hann ju knappt umgås med mamma sist vi var upp så vi gör ett nytt försök. Grejjen är den att ingen vet att vi ska åka upp. Farfar fyller år så då blir han nog överaskad att jag och Lea följer med och uppvaktar om det blir av:-)
Vi har då inget planerat alls och det känns bra. Jo jag ska träffa Madde och Vickan, mina barndoms vänner som jag saknar jätte mycket.




Dagens middag Lea på bordet och tittar när mamma och pappa (ovan)
äter middag.
Det blev älgkött med pommes pepparsås och lite grönsaker och feta ost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0