Flyget

Flyget gick jättebra igår, Lea somnade när planet drog igång så det var bra, var orolig att hon skulle skrika hela resan.
På Arlande blev det lite kaotiskt, när jag skulle gå till gaten kl 20.45 man skulle vara där senast 20.50 jo vad händer Lea tyckte det var dags att göra nr 2, snabbt in på toan och byta på henne och packa ner hunden och stressa till planet. MEn vi hann med iaf:-) Så nu är familjens flickor uppe i Boden. Idag har jag vart och ätit lunch med min lillebror, mamma stannade hemma och tog hand om Lea. Det var helt underbart att kunna sitta och äta i lugn och ro, var inte igår precis. Idag blir det kanske badet. Men nu ska jag vila har inte fått sova så mycket inatt.

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0