Försäljning

Nu har vi lyckats att få iväg bäddsoffa och datorn vi inte använde:-) Idah kommer det en och kollar på sängen. Sen har det ju kommit en massa mail också men jag tar dom som ringer i första hand. Nu har jag just ätit frukost och Lea ligger och vilar.
Vi var och köpte en gå stol åt henne igår men hon når inte ner till backen ännu. Men nu har vi en iaf, det var REA på babyproffsen så vi köpte en Carena Baby walker, inte så där super söt som gå stolar ka vara men det har klarat konsumentverkets alla test och det tyckte jag var viktigt.

Idag ska mamma med Tova till veterinären, hoppas det går bra och att det inte är nå allvarligt. Hon har luktat groteskt illa ur munnen och det hjälpte ej att skrapa tandsten så det kan vara nån inflammation eller nå annat det visar sig.

Nu ska jag göra lite nytta som att gå på toa t.ex haha sen ska jag ligga i soffan ocj se lite Hem till gården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0