Galen galen galen

Jag blir galen alltså!
Jag har en låt kah brukar sjunga för Lea och hon svänger med hela kroppen då. Men just idag har jag glömt bort hur den går. Och jag har sjungit den för henne varje dag i nån veckas tid. Men just idag kan jag bara inte komma på vilken låt det är. Jag kom på hur den gick när jag kramade Thomas godnatt för 2 timmar sen men nu är den lika bortblåst som alla mina miljoner.
Det är en engelsk låt iaf något med dance och down i refrängen ( jag sjunger bara refrängen för det ska ju svänga lite)
Sjukt jävla irriterande.
Gaahhh
Nä nu blir det sängen och försöka sova lite. Lea vaknar väl runt 2 och vill ha tisse snutt.... Men jag hoppas att hon vill sova hela natten.




sen är refrängen på 3 meningar tror jag också
Satan jag kan inte släppa det alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0