Idag då

Provade blogga igår men det var inte min blogg dag lyckades göra så att 2 inlägg försvann så jag gav upp!

Ja då är vi här nere igen då, kom ju iförrgår kväll. Flygresan gick kanon bra, Lea somnade i min famn och vaknade inte förrän vi gick av planet.

Igår la vi ut en massa annonser på sånt vi inte behöver och som tar plats. Idag kommer det en och kollar på sängen och bäddsoffan.

Lea ligger nu och sover, hon var jätte trött höll på att somna flera gånger när hon fick sin mat nu. Jag har börjat ge henne ersätning nu ist för bröst. Och hon är en mycket gladare och piggare tjej nu. Jag ammar lite grann också men mest bara för mysets skull. Nu när hon är vaken ill hon busa och leka ist för att bara äta hela tiden så det känns jätte bra och jag känner mig inte ett dugg dålig som slutat amma. Det viktigaste är att hon mår bra.

Inatt har hon sovit hela natten somnade ca 23 och har sovit till strax efter 9:-) Super skönt, synd bara att jag inte kunde sova men jag hade så ont i magen men men så kan det vara. Jag somnade strax efter 3 iaf så jag har fått 6 timmar sammanhängande och jag överlever. Nu ska jag hoppa i duschen medan hon sover. Jag luktar spya och inte allför gott och smutsigt hår.


 Vickan och Simon:-) Vicka övar snart hennes tur

 Lea på Arlanda innan vi skulle åka upp

 Mammas lilla bonnläpp

 Försöker äta själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0