Natten

Det har varit en ganska dålig natt i natt. Lea vaknade vi 3 och ville ammas sen ville hon däremot inte somna om. Det tog över 1 timme. Och när hon nu sover i sin egna säng så fick jag hoppa upp och ner x antal gånger. Och varje gång jag tände lampan och tittade ner möttes jag av ett smile:-) Då kan man ju inte vara irriterad. Jag hade just somnat när hon vaknade också, jag hade äran att ha svin ont i magen så det gick inte att sova.
Vi har så mycket i våra tankar, för vi ska snart ta några stora beslut. Det är fråga om timing och planering.
Vi längtar hem! Vi längtar hem jätte mycket.

Jag har gjort en massa matlådor till min älskade sambo idag. Det kändes skönt och snällt hehe.
Blev skav och mos, korvstroganoff och mos och baconpastasås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0