Fint besök

Lilla flickan vaknade just till men skulle tro att hon somnar om igen. Hon sitter i sin gungande babysitter som så många gånger förr.
Igår fick vi besök ab våra vänner Cato och Tessan från Gällivare och dom hade med Tessans mamma och morfar och deras fyra hundar också så klart:-) Lea fick en massa söta saker av dom också:-) Det är verkligen underbara människor, och Tessan har ett av dom största hjärtan jag vet hon är såå go.
Vi gjorde plats åt dom så att dom kunde stanna under natten också, tur att vi har det rätt stort. Jag satt uppe och pratade med dom ganska sent, Thomas var ju tvungen att sova för han skulle upp och jobba.
Och nu när jag åker upp ska vi verkliegn försöka ta oss upp till dom i Leipojärvi och grilla go mat i deras mysiga kåta och äta på deras trä tallrikar:-) Det är livskvalitet av dess like.

Så idag häner inte mycket ska ta det lite piano och dona lite med tvätt och ta mig ut med Tova snart. Sen imorgon blir det att åka och hämta mamma på Arlanda, så jag måste nog tanka bilen men det får Thomas åka och göra åt mig sen. Usch ser nu när jag tittar ut att det regnar hujja....

Nåja nu ska jag göra lite nytta som att spela en omgång Betapet hehe

Kommentarer
Postat av: Therese

Gud var du är söt! Blir ju alldeles tårögd ju.. =,)

Saknar er!!! <3

Kramar i massor!!

2009-09-24 @ 01:01:20
URL: http://www.arcticpaws.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0