Tyst i huset

Lillan sover Thomas sover och Tova sover det betyder att det är tyst och skönt:-)
Jag och Tova har vart ute på en långpromenad själva ikväll och det var jätte skönt. Jag passade på att ringa mamma då utan att bli störd av diverse olika saker och Tova tyckte det var skönt att slippa parera barnvagnen.
Sen har även pappa ringt ikväll, andra gången denna vecka och annars ringer han typ aldrig:-) Så det har vart kul att få prata med honom också.
Sen har min älskade farfar börjat repa sig från sin stora operation så det känns jätte bra det.
Idag har vi sovit rätt länge på morgonen skönt skönt. Sen när Thomas kom hem åkte vi och handlade på Ica Maxi och dom hade 2års jubileeum så det var grisigt mycket folk, men dom hade många bra erbjudanden som tex fläskfile för 49 kr/kg om man handlade för mer än 200 och det är ju inte så svårt att komma upp i den summan precis.
Sen åkte vi hem och bakade pizza och sen såg vi den nyaste Wallandern cellisten som jag tyckte var helt klart sevärd.

Nu ska jag surfa runt lite innan det blir godnatt. Men det är rätt skönt att få vara uppe ensam.

Några fräscha bilder också


Kan faktiskt vara jätte glad också


Sweethearts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0