...

Lämningen gick som igår typ:-)
Idag tänkte jag inte vila nu när Lea är på dagis, det är ju jävligt skönt att vila men värre att vakna och sen blir jag trött.

Lea gillar att ta på sig sina skor ibland blir det succé  ibland inte.

Måste och hämta ut pengar idag då jultidningarna kommer som jag beställt. Tycker det är lite sent men men. Tänkte kanske nyttja en 50% kupong på Lindex också, ett par jeans skulle passa bra nu.

Jag har vart väldigt nedstämd i några dagar för att jag saknar Tova, jag kan knappt se en annan hund så blir jag ledsen. Men får trösta mig med att hon har det jätte bra nu. Ska och träffa henne efter julhelgen ska bli roligt men det kommer även bli väldigt uppslitande.







Mitt troll mitt barn min lycka!
Mitt ljus mitt knas min älskade dotter!

Kommentarer
Postat av: Victoria

50%, vart har du fått tag på den? :).

2010-12-21 @ 09:51:22
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0