Morgon bestyr

Lämningen idag gick som vanligt.

Härligt att det äntligen kommer mera snö också, synd bara att det blåser annars hade det vart kanon väder.

Snart är det helg och det är ju alltid skönt med helg. Vi har inget planerat och det känns toppen, är skönt att bara få ta det lugnt ibland och göra det man känner för.

På morgon gick jag upp och Lea låg kvar i sängen, hon har sovit mellan oss från 5 tiden tror jag:-) Och när jag stod och borstade tänderna kom hon in i badrummet och höll på att skrämma skiten ur mig haha:-) Hon borstade också tänderna, hon har en liten pall hon står på så hon når upp till handfatet, sen tog vi av pyjamasen och blöjan också satte hon sig på pottan, och gjorde nummer 2:-) Duktiga stora tjejen, och nu är det andra gången hon gör det. Blir inte så ofta att hon sitter på pottan men ibland så. Är ju ingen panik att potträna såå stor är hon ju inte ännu. Jag fotade iaf:-) Men tänker dock inte lägga ut nån bild haha. 
Skickade till Thomas bilden och fick tillbaka att hon var duktig men var jag tvungen att skicka bild? Han satt och åt frukost på jobbet hehe men det visste ju inte jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0