Onsdag

Var över till Sofie igår kväll och fikade lite för hon har fyllt år, var trevligt.
Hade jätte svårt att somna igår och det gör ju att jag är skapligt trött nu, så det blir nog att vila med Lea när hon är hemma sen.

Gick jätte bra att lämna idag:-D Hon backade i min famn lite snabbt grinade till 2 sek och sen sprang hon iväg till Barbro och lämnade mig. Känns skönt att det går bättre och bättre. Och idag får dom nog vara ute när det inte är så kallt.

Är ju riktigt skönt idag, skönt att inte näsborrarna fryser igen haha.

Igår fick jag en bild på min bästa Johanna och hennes bebismage, tårarna rann och jag kände också hur jä_la mycket jag saknar henne:-/ Tycker hon kan flytta upp till Boden istället för att bo i E-tuna. Vi är som gjorda för varandra. Men jag ska fasiken åka ner sen när deras lilla bääs kommit.




Kommentarer
Postat av: Victoria

Vilken härlig bild! :).

2010-12-01 @ 09:25:47
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0