Tillbaka

Har haft ett litet uppehåll då jag knappt vart vid datorn i helgen:-)

Lea har blivit duktig att sitta på pottan senast nu på morgonen innan vi gick till dagis. Lämningen idag gick bättre hon gick till A nästan direkt vi tagit av ytterkläderna men lite gråt för att protestera. Men jag tar det som en framgång när hon inte tar tag i mig iaf:-)

Helgen har vart lugn jag har sett mkt sport på TV sen har det blivit några filmer b.la Bröderna Karlsson som var mer än okej enligt min smak iaf.

Snart är det jul och jag längtar, Lea är på dagis idag och imorgon sen får hon jullov i 3 veckor.


Undra om man skulle vila lite nu medan det är lugnt hemma:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0