Äntligen helg

Idag är det fredag och det betyder att vi har varit på klapp och klang:-) Lea var jätte trött när vi gick så hon somnade så fort hon hamnade i vagnen. Sen fortsatte hon att sova när vi kom hem så hon fick ligga kvar i vagnen ca 1 timme till och sova.
Men nu är det full rulle som vanligt.
Och Thomas kommer snart hem. Skönt att det bäntligen är helg för imorgon ska jag ha sovmorgon och jävlar vad jag ska sova... Tänker sova hela dagen haha eller så inte men till jag vaknar och känner att jag vill gå upp iaf. Är galet trött nu.
Lea har nu krypit in i tvättkorgon här brevid haha det är en mjuk som vi brukar lägga ner hennes lekmatta i, och hon gillar när den ligger ner så hon kan leka i den:-) Det ser ut som om man har fångat en kräfta typ haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0