God helg

helgen är i princip över bara nån fjuttig timma kvar.
Igår var vi iaf till Sthlm ci gick på aquaria och kikade, det var riktigt mysigt och Lea gillade det skarpt:-) Vi åt lunch där också.
Sen promenerad vi därifrån ( ligger på Djurgården) vi gick genom Östermalm då också, förbi Hötorget ner i saluhallen och kollade på alla delikatesser och till centralen. Blev inte att handla nå i saluhallen för det var så förbaskat mkt folk. Men man blev ju sugen på alla goda köttbitar och för att inte tala om alla skaldjur!

Men sen väl hemma var det skönt att vara just hemma... Detta kommer ju inte vara vårat hem så länge till. 41 dagar till. Sen bär det av till de norra delarna av landet lagom.
idag har vi avklarat köpeavtalen känns bra känns mkt bra.

Ska bli jobbigt som fan att flytt packa men man måste ju, ska förska börja med det snart så man slipper stressa me det.

Snart blir Pezan 6 mån... Och jag kan inte fatta att det går så fort och jag kan inte fatta att jag kallar henne för Pezan det är inte ens likt Lea men det blev bara så... Har gjort det sen hon föddes. Eller det var för att jag sa Lesan pesan också blev det lill pezen så pezan eller pezen... Ska försöka att bara kalla henne för Lea det är finare så....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0