Borta bra men hemma bäst

Nu har det vart sjukt dåligt med uppdatering här.
Vi har skaffat en bärbar dator med mobilt bredband och det fungerar långt över förväntan. Telia kan man lite på i vått och torrt.
Vistelsen i Boden var helt underbar! Vi längtar hem såå sjukt mycket nu. Var så skönt att mamma kunde hjälpa till med Lea så jag fick sova... Jag sov över 10 timmar i sträck haha lite slut kanske.
Vi hade så mysigt under jul och nyår och dagarna där imellan också. Boden känns verkligen hemma.
Längtar hem varje dag...........

Lea har hunnit börja med smakisar och nu har hon även fått hela portioner också, idag fick hon gröt till lunch vilket hon äter med hull och hår. Men hon blev lite trött och råkade somna i stolen mitt i maten haha hon var så söt. typiskt att jag inte hade kameran där då.

Nu ska jag planera lite och samla lite mod. Jag har en hemlighet eller vi har en hemlighet.
Har inte sagt den till många ännu.
Nu vill jag verkligen skriva ut den.... Vi ska flytta hem!!!!!!! Håller på att göra iordning inför försäljning av bostaden.
Det är bara att mesiga jag gruvar mig för att säga det till mina vänner här nere och på jobbet. Men som vi längtar hem, då känns det som om det är det ända rätta. Vi saknar våra familjer där uppe så himla mycket och vi saknar våra gamla vänner också. men helt klart kommer man sakna dom man känner här nere också.
Borta bra men hemma bäst!


                   

        

Kommentarer
Postat av: Ellinor &Engla

Oj vad kul för er skull!

Hemlängtan är aldrig kul, hoppas att flytten flyter på smidigt och att ni får komma "hem" snart då :)

//Ellinor

2010-01-05 @ 16:32:49
URL: http://www.ellinor.net
Postat av: vigan

kom hem till oss, vi saknar er redan! :).

2010-01-05 @ 23:28:52
URL: http://vigan.blogg.se/
Postat av: vigan

kom hem till oss, vi saknar er redan! :).

2010-01-05 @ 23:29:35
URL: http://vigan.blogg.se/
Postat av: Linda och William

vad kul att flytta hem:) men förstår att det är jobbigt att lämna det man har nu oxå men det blir säkert jättebra! Kram!

2010-01-07 @ 19:44:44
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0