Krypet

Hej igen då.
Veckan som gått har det inte hänt så mycket, vi har vart och gått några långpromenader med grannen och hennes son som är 8 dagar äldre än Lea.
Lea håller på att lära sig att krypa nu, hon står i krypställning och nu har hon liksom börjat kasta sig framåt också står hon och gungar haha så söt hon är.

Snart kommer min älskade mamma ner hit och hälsar på och ska vara barnvakt som sagt. Sen eventuellt om man har det ok på pengafronten så kanske vi drar en tripp till ullared för att bunkra barnsaker. Såsom nappar och kläder och annat bra att ha. Hoppas hoppas att det kommer finnas över pengar på kontot.

Nu har vi börjat få ordning på alla papper inför försäljning. Har fortfarande inte sagt till någon, eftersom jag inte träffat någon ännu. Sen känns det mest jobbigt att säga att vi ska flytta och speciellt till jobbet ju mer jag skjuter på det ju mer ångest får jag. Ond cirkel.

Men annars längtar jag till vi kommer att bo där uppe igen. Vi kommer kunna göra så mycket mer saker. Dels får ju jag och Thomas ingen egen tid nu vi kan aldrig göra något för bara oss. Och sen kommer nog Lea tycka om att få träffa mer folk. Det kommer bli toppen. Åhh längtar så mycket. Det som känns mest surt är att bli arbetslös. Men men det löser sig nog också så småningom.

imorgon ska ioaf jag och Lea på öppna förskolan blir kul att det händer något. Synd bara att det börjar så tidigt redan 9.30 då brukar vi ju kliva upp ur sängen. Nåja blir att kliva upp tidigt. Som jag brukar säga  Gör det bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0