Hujja

Så nu var det gjort, det jag bävat för i veckor. Jag har pratat med min chef om att vi ska flytta hem nu. Han tog det bra och var väldigt stöttande för han hörde nog hur jobbigt jag tyckte det var. Han är väldigt snäll, och förstående. Blev att jag ringde jag hade ju tänkt åka in dit och säga det men hela förra veckan var vi ju sjuka och idag snöar det och blåser så jag ville ju inte gå ut med pluttan. Skönt att det är gjort nu och mina axlar vägar lättare nu....
Fan vad jag kommer sakna mina arbetskompisar, SJ Eskilstuna har dom bästa arbetskollegorna i världen, jag tycker om dom så himla mycket. Och kommer sakna allihopa några lite extra mkt....

Men nu ska jag blicka framåt och se till att vi får det bra där uppe och för att inte tala om tjejfesten på fredag! Alla tjejer är välkomna:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0