Dag 2

Idag gick det också helt super på dagis, eller förskola som det heter men dagis låter roligare.
Lea fick vara ensam inne med mig och fröken Barbro som för övrigt är super go. Sen kom de andra barnen in och Lea blev jätte glad då:-)
Imorgon ska hon också vara ute och leka och jag ska hålla mig på avstånd i fikarummet. Är lite chockad att hon är så framåt och inte bryr sig i mig så mycket men det är klart att det är roligare att leka med andra barn än med sin tråkiga mamma haha.
Sen ska vi nog åka upp till stugan imorgon och hämta en jacka åt mig.
Lägger in nån bild också. Och som vanligt så blir det på lillan eftersom hon är mitt liv, min skatt!
Jo lägger upp en bild från Arcus loppisen också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0