F&F

Jag sitter och kollar på Filip och Fredrik, tycker det är rätt kul men jag blir så less att alltid F&F ska vinna.
Vi har vart hos mamma och pappa och grillat gott var det. Vi firar inte farsdag nå speciellt, tycker det är lite löjligt bara ett sätt för handeln att håva in kosing.
Sen så fick inte jag nå på morsdag så det kanske ligger en viss bitterhet bakom haha.
Då kan man ju hellre ha det mysigt tillsammans än att köpa en massa skit.
Nå snart blir det sängen blir ju upp tidigt imorgon... Var rätt skönt innan Lea började på dagis och vi kunde sova på morgonen.
Nattlinnet är på men tänderna ska borstas och programmet ska ta slut, jo hunden är kvällsrastad också.
Sen ska jag tillkalla John Blund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0