God natt

Ja då har det väl blivit dags att försöka sova. Alla tv-kanaler försvann just, suck jag brukar alltid kolla tv till jag somnar, eller läsa men nu har jag ingen bra bok. Alla bra böcker jag har är redan lästa minst 3 gånger. Har försökt läsa sex and the city boken 2 gånger nu men kommer aldrig in i den, den känns mest fel.
Jag gillar typ Denise Rudberg, självbiografier, romaner. De får gärna utspela sig i Sverige. Har även läst prisbelönta Svinalängorna men det var ingen bok för mig.
Kom med boktips!:-)
Idag blev det tacos till middag och vi fick sällskap av svärmor och farbror Dennis, Lea blev givetvis överlycklig och gjorde sitt bästa för att spexa vid matbordet och till att få Dennis att skratta, vilket hon också lyckades med genom att dra sin lilla gaffel full i mat på min arm så jag blev helt kletig:-)
Nu kom kanalerna tillbaka då kanske man skulle bege sig mot sängen.
Dagis imorgon sen tar vi helg:-)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hmm. Boktips? Har du läst Camilla Läckbergs böcker? de är grymt bra. Sen har Åsa Larsson skrivit typ 4-5 böcker som utspelar sig i kiruna med omnejd, första boken var lite seg periodvis men annars helt okej. Är själv lite insnöad på vampyrer just nu: Twilightserien är så jäkla bra, The Vampire Diaries är rätt ok men sista boken är sjukt skruvad, Väntar med spänning på att fortsättningen på House of the Night ska dyka upp med posten, sen väntar bokversionen är true blood, när jag inte läser skolböcker vill säga :)

Har du läst Millenium-trilogin? Flickan som lekte med elden osv. De är oxå riktigt bra, dock lyssnade jag på dem som ljudbäcker instället för att läsa, har som ont om tid att sitta ner och läsa numera så ljudböcker i telefonen är riktigt fiffigt - brukar peta igång en bok medan jag städar, kör bil, lagar mat etc.

Säg till om du vill ha mer tips :)

Trevlig Helg / Ellinor

2010-11-12 @ 19:01:11
URL: http://www.ellinor.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0