Grymt bra

Svärmor fick sin julklapp idag, den är kombinerad med hennes födelsedags present också:-)
Hon fick en ny Whirlpool diskmaskin, hon har så himla dåliga händer eftersom hon drabbats av reumatism, så vi bestämde att hon skulle få en diskmaskin av oss för att spara på sina händer lite. Hon blev så glad så hon började gråta och sa att vi inte var riktigt kloka, såna reaktioner gillas.
Hon var hemma när vi kom med den, men vi sa att hon skulle hålla sig inne i rummet, sen fick hon komma ut och vi sa att hon skulle kolla efter vad vi gjort. Hon såg inte maskinen, så till sist frågade jag om hon skulle diska all disk hon hade för hand, då fattade hon och blev så sjukt glad. Då vet man att det var rätt:-)
Lea blev kidnappad av sin mormor vi var där tidigare och badade lite badkar och åt middag blev oxfilé och hasselbackare. Iaf när jag kom upp ur badet hade Lea pyjamas på sig och jag fick veta att hennes mormor och morfar ville låna henne...
det fick gå så då, för imorgon var det jag som skulle stiga upp med henne och T skulle få sovmorgon men nu får vi båda det och jag även söndag:-) Men då går vi nog upp hela familjen och äter frukost ihop:-) Mys
Nåja hoppas alla har en trevlig helg iaf

Kommentarer
Postat av: Mia

Diskmaskin kan man inte leva utan =)



Jo jag tror vi ska prova bubbelpoolen nån dag, fast man får visst inte vara i den medans den bubblar. Men vad tusan har man på bebisen? Finns det speciella blöjor eller?

2010-11-13 @ 17:12:46
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0