Ingen sovmorgon

Lea fick ju vara ledig idag men ingen sovmorgon blev det. Men nu sitter hon och jag i soffan och myser. Får se vad vi hittar på men duscha ska vi iallafall göra.

Igår bakade vi en kladdkaka bara för att, blir lite rastlös när man inte kan åka iväg när bilen är lite trasig IGEN, det är inge kul att bilar alltid ska gå sönder på något sätt.
Mormor och morfar var förbi igår med 10 kg potatis och stickade sockar. Hon är verkligen på G mormor min hon stickar som aldrig förr, men det är ju kul att få för hon stickar så fint.
Thomas åker upp till Snesis i helgen dom ska installera en luftvärmepump, jag blir nog hemma. Hade tänkt börja julpynta i helgen kan inte hålla mig mera nu. Känns roligt att jag vill pynta har aldrig haft den känslan förr.
Är detta det alla kallar för assistent?
Mysisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0