Jag är glad har fyndat

Jag och mamma åkte till Pingstkyrkans loppis, vi var på jakt efter en sparklåda och pulka. Kan meddela att vi hittade båda sakerna:-)
Sparklåda 125 kr pulka 55 kr och en pulka med ratt till hon är lite större 45 kr.
Pulkan var blå och en sån där alla har nu, det enda som var fel var att spännet saknades men det är lätt fixat för en händig tjej som jag.
Så imorgon tar vi nog pulkan till dagis har en känsla av att det blir tungt att dra vagnen.
Idag hade det gått bättre på dagis men hon blir ju så glad så hon grinar när jag hämtar henne, det känns bra i mitt mamma hjärta. 


När jag skulle iväg nu på e.m började hon gråta lite mycket och sen grinade hon av lycka när jag kom hem. Tror att min tjej är lite mammig. Men hon gillar ju sin pappa också väldigt mkt.

Kommentarer
Postat av: Julia

Dom är ändå så himla korta dom där spännena. Det räcker inte runt Gabriel då vi har fårskinnsfällen, så jag måste också fixa ett nytt :-)

2010-11-10 @ 21:52:55
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0