Pulka

Ja då var Lea på dagis igen då, hon fick åka pulka dit och det var nog lättare att dra den än vagnen.
Hon blev ledsen när jag gick, visst lite känns det men ändå inte så hemskt som jag var förberedd på, dels för att jag vet att hon inte är där så länge och sen är hennes fröknar så himla gulliga och jag märker att hon gillar dom. Men dock inte lika mkt som hon gillar mig men det är ju en jäkla tur det.
Är så skönt att få en liten promenad på morgonen också, men nu känns det som om jag ska svettas ihjäl, vi har så sjukt varmt inne. Här för någon dag sen var det kallt men det var nog för att vi inte slagit på värme så vi drog upp den till 24 typ och igår var jag tvungen att dra ner till 20 men det är ändå 25 grader varmt inne! Måste nog dra ner den lite till.
Vi har ju golvvärme i våran lägenhet så man vrider in på en termostat hur man vill ha. Det som är mest negativt med det är ju att i badrummet vill jag ha varmt men i sovrummet gärna svalt och i övrigt normalt men nu blir det lika i alla rum.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaaa, inte ska vi heva oss ner för mördarbacken ännu.. men det kommer väl :p.

när ska vi ses då?

Kom upp till stugan på lördag!

2010-11-11 @ 18:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0