Tråkigt


Att DH har uppehåll till den 7 dec, jag kan inte förstå varför:-/

Det hade gått bra på dagis igår, hon hjälper tydligen alltid till att duka frukost bordet:-) Min lilla hjälpreda.
Idag gick det nästan bra att lämna henne, hon höll mig i handen och vi gick in, fröken Anita frågade om hon skulle komma och sträckte ut armarna och Lea gick till henne och väl framme i hennes famn tvärvände hon och sprang mot mig och började gråta. Nåja det tar sig iaf:-)

Såg att 7 dec skulle det vara julfest på dagis, skulle vara rätt roligt att gå. Ska prata med min sambo om detta.

Igår sov jag och Lea länge efter att vi ätit lunch och det är så skönt att sova på dagen.

Sen efter middag blev det ett kvällsbad och bus, men hon hade svårt att komma till ro igår. Hon ville bara vara i min famn, vaknade ca 30 min efter att jag nattat henne. men hon var glad och pigg på morgonen iaf.








Kommentarer
Postat av: Julia

Men det är ju som bara en veckas uppehåll, eller två egentligen men bara en vecka utan DH :-) Kändes dock konstigt att inte sitta vid tvn den tiden när man är van sitt tisdagsnöje! :-P

2010-11-30 @ 23:11:49
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0