Go kväll

Ja hela kvällen har i princip tillbringats i tvättstugan, men jag tog ett break och gick in och såg PH.
Hade hellre vart med Lea. Vi har en ny skit dålig torktumlare som tar helt galet lång tid så jag sätter först i torkskåpet och sen i tumlarn, blää. Men nu behöver jag inte boka tvättstuga på många veckor iaf skönt.
Har blivit bjuden på vinkväll den 23 ska kolla med Thomas om det är okej, men vin dricker jag ju inte. Jag dricker bara sprit och numera i måttliga och små mängder och inte alls ofta.
Med tanke på vilken party människa jag var innan så har det verkligen svängt runt sen jag blev mamma. Och jag känner en stor lättnad över det.
Jag har alltid svårt att säga nej men nu har jag ju världens bästa anledning att inte åka på fest jämt:-)
Nu blir det snart att knoppa så man orkar med morgondagen
Jo förresten jag när jag och Thomas pratade hamnade vi i lite frågetecken, alltså det är ju en orgel flera orglar eller hur fasiken säger man om det är flera? Och sen att lyckas uttala det... Haha vi blev skapligt fundersamma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0