Hemma igen

Blev att åka upp till stugan vid 12 igår, mamma och pappas kyl/frys hade gått sönder så den var ju tvungen att komma hem och då fick inte mamma och hundarna plats i bilen så vi åkte och hämtade dom.
Mamma bjöd på mat sen, köttbullar och potatis. Min mamma gör nog dom godaste köttbullarna i världen.
Sen blev det även att vi bestämde att jag och Lea skulle sova där men Thomas ville också det:-)

Så Lea somnade vid 20 och jag och Thomas bastade och hade det mysigt. Vi åt även kräftor på kvällen.
Men nu är vi hemma iaf Lea ligger och sover på soffan, jag har en lillebror som förde ett jäkla liv på morgonen så vi alla vaknade, kl 6!
Lea fick bada med sin mormor och sen åkte vi strax efter 8.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0