Lyx kanske men mys iaf

Har just bokat så jag och Thomas ska bo 1 natt på hotell i november:-) Blev Haparanda och hotellet Cape East kommer nog bli jätte mysigt. Då ska vi rå om varandra och shoppa.
valet föll på Haparanda så man kan åka till Finland och shoppa också. Jag är ett stort fan av finland dom har mkt bra. Köper alltid massa barnmat när jag är där för Lea gillar den jätte mycket.
Sen är ju Thomas finne också så det gör det ju lite roligare också.
Snart ska ja och Lea äta lunch blir varmkorv idag, Leas favorit. Finns inget som är så gott som korv tycker hon.
Åh nu längtar jag till 6 november, det bästa med att bo på hotell är frukosten. Så skönt att slippa ställa fram allt själv.
Lea är jätte go nu, hon ska bara sitta i min famn och kramas, händer inte så ofta så när det väl händer får man passa på att goa henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0