trallatralla

Jag och Lea har vilat och det var grymt skönt.
Haft kaffekompis tidigare och Lea fick tah i kaffekannan tur att den var stängd men det droppade ändå massa kaffe på köksoffan så tyget blev kaffe fläckigt. Fick bort det värsta med möbelskum och Vanish tur det för annars hade jag blitt ledsen. Nu sitter Lea och smaskar en riskaka och dricker vatten medan vi laddar inför att börja med middagen som blir kycklinggryta och ris.

Idag på dagis när dom var ute hade Lea legat på backen och slickat i vattenpölar usch säger jag om det. Tur att det finns galonisar. Hon var lite smått sandig i ansiktet och såg allmänt dyngig ut haha.

Ska kanske kila ut och se om det kommit någon post också, väntar på deklarationen. Eftersom det ska göras en massa avdrag och gorm vill jag att den ska komma nu så man får det gjort utan att stressa sönder sig.
Jag vet att man kan kolla på nätet men tyckte det var besvärligt då man inte fick upp allt på en och samma sida.

Nåja post och middag var det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0