Äntligen

Åh äntligen är det varmare:-) Snart ska vi mot dagis men Lea sover ännu så snart måste jag väcka henne om hon inte vaknar själv.
Sen ska jag betala räkningar inte roligt! Också måste jag åka förbi Nordiska bil ( Volvo ) och se om dom kan repa lilla bilen.
Nu tycker jag höra mig att grynet vakna så bra, jag avskyr att behöva väcka henne.
Nåja nu ska jag göra lite morgonvälling också göra henne klar.
Jo tupperware igår jag köpte en sprits och en sportflaska åt Lea, nu kommer mitt lilla yrväder och går med håret rakt upp och säger Hej och sätter handen upp i skyn hehe

Kommentarer
Postat av: Victoria

Vilken tur att ni ligger plus på volvokortet, hoppas bara att dom kan repa den!

Har du köpt en sån där sprits som jag har? Dom är grymma :-)

2011-02-25 @ 08:56:59
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0