Bra dag

Tråkiga är att Lea blitt magsjuk, diarré titt som tätt. Hon som äntligen blivit så pigg.

Nå dagen började med att jag och mamma åkte till Suomi soffa, jag hittade ett urtjusigt vitrinskåp som jag slog till på. Värsta fyndet från 5000 till ett pris på 500:-) Det var ju sista dagen idag dom hade öppet och på vissa grejer var det 90% det kallar jag rabatt!

Sen hem och hämta Lea också åkte vi till mamma tog en promenad, Lea åkte pulka bakom Cinja för hon är så duktig på att dra pulka. Maja tyckte det var lite läskigt denna gång så hon slapp det.

Slipade och målade första varvet på lilla kökssoffan jag fått av mammas grannar. Sen åt vi middag for och hyrde film och hem.
T är med Micke i garaget och jag har nattat barnet och lyssnar på melodifestivalen, har inte fastnat för något speciellt bidrag, vissa låtar bör man höra flera gånger för att gilla.

Sen blir det film 22 bullets hoppas den är bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0