Rubrik

Har just duschat och sköljt färgen ur håret, satte i en mörkblond färg. Har inte sett resultatet ännu då jag inte orkar blåsa håret just nu. Men måste nog göra det lite innan jag hämtar grynet för annars går väl håret av. Nu har vi -21,3 och i dagsläget känns det som ca 20 grader för kallt.

Jag snorar också och nyser jag klara inte riktigt av att vistas på dagis med alla snoriga ungar. Men Lea har klarat sig ännu iaf men det är nog bara en tids fråga innan hon också har dessa välkända 11or.

Ikväll ska jag på tupperware party här i gårdshuset, blir kul att göra nånting iaf men jag missar en massa bra på Tv:-/ men men tv är ju inte allt.
Jag hinner då se VM iaf äntligen har det börjat:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0