Update

På måndag kväll kl 23 åkte vi in till akuten med Lea då hon spydde kaskader under kvällen. Hon var inte uttorkad och i relativt gott skick så vi fick åka hem tur nog.
Väntar fortfarande på alla svar från alla prover, skulle få svar i början av veckan men inte ett ljud än! Lite sur blir jag allt.
Idag har hon vart lite mer som sitt gamla jag, men ändå långt ifrån. Hon äter som en myra. Vilket resulterar i viktminskning skulle tippa att hon tappat ca 2 kg då hon nu väger dryga 9 kg. Det är bara att hoppas att det vänder eller att man får veta om det ligger allergi bakom.
Idag har jag också fått håret färgat kändes bra med tanke på att jag fått en hemsk utväxt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0