Idag

Morgonen denna dag började med att jag och Lea åkte upp till affärn och handlade lite, sen åkte vi hem och gjorde en Tacopaj. Lea hjälpte sin mamma en massa hon är så duktig. Sen kom Madde och Mercan på lunch var trevligt:-) Jag träffar folk sällan då jag är sjukt dålig på att ta mig ut. Speciellt under vintern då det är jobbigt att klä barn klä av in och ut ur bilen osv.

Sen såg vi handbollen som gick taskigt. Men vi hejade så gott vi kunde.

Avslutade kvällen med I rymden finns inga känslor och den var galet bra. Nu sover alla hemma hos oss utom jag.
Tycker det är skönt att sitta uppe helt själv och bara vara ibland. Nu är det VM after dark så bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0