Kallt

Nyss uppstigna, skönt att Lea sovit lite längre idag. Jag har en period att jag känner mig så trött. Tror att det kan bero på att det är så mkt kallt och att man är ute så lite. Nu håller Lea på att gräva ut ett gammalt lypsyl som hon smörjer sina kinder med och även mina, vi ser ut som 2 flottisar.
Hon älskar lypsyl och förstör varenda ett hon hittar.

Igår städade vi bort julen, det är så mysigt att plocka fram allt men lika skönt att få plocka bort också. Så nu har vi ett tomte fritt hem. Har haft ganska mycket tomtar för Le tycker dom är roliga när hon får syn på en gör hon roliga ljud och blir exalterad.

Mitt paket jag väntar ska ha kommit fram enligt posten men jag har inte fått någon avi och idag kommer det väl ingen post heller och imorgon är en röd dag:-( åhh så tråkigt att behöva vänta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0