Vardag igen

Måndag och Lea är på dagis, hon blev ledsen när jag gick som vanligt men hon vinkade iaf:-)

I fredags var jag och mamma på bio och såg Änglagård när vi skulle sätta oss på våra platser hade en kvinna ställt 2 drickor och en popcorn på ena stolen, hennes sällskap sa åt henne att flytta sina saker för att det var våra platser, då säger hon - Men filmen har ju inte börjat! Han säger åt henne igen och hon säger samma sak igen. Han skäms det ser man och jag och mamma tittar bara på varandra och gapar. Hon kunde väl ha ställt sakerna på hennes plats om hon nu ville stå till filmen börjar.
Sen blev även bilen inlåst i ett garage, där vi parkerat. Vi fick ringa en jävla massa samtal innan vi kom dit vi skulle. Stod ett nummer på porten ringde dit blev hänvisad vidare inget svar ringde tillbaka fick ett annat nummer. Stod att det kostade 400 kr att få det upplåst men det kostade 500. Jag var så irriterad och upprörd och frös om fötterna, tur jag hade min nya fjällis iaf så jag inte frös i övrigt.

I lördags var vi på Leos, Lea älskar att vara där hon springer runt och härjar som en liten toka. Hon satt t.o.m stilla i kundvagnen när vi handlade efteråt:-)

Igår var vi bara hemma, hade lite besök och jag kollade en massa skidåkning och skidskytte.

Snart drar handbolls VM igång och då sitter jag bänkad kan jag lova.

Och på söndag drar T söderut för kurs i Katrineholm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0