5 dagar

Ja det var 5 dagar och 11 timmar sen jag skrev sist.
Hmm vad har hänt? Jag har målat klart kökssoffan blev 3 varv totalt hade nog egentligen behövts ett varv till men jag blev lite less. Klätt om kökssoffa och stolar har också gjorts.

Igår kom det värsta viruset å datorn och jag trodde den var förlorad men T fixade allt:-) Sen har vi beställt ett riktigt bredband wihoo blev Comhem 25mb, blir nog mkt bättre än det mobila. Men det är ju bra att ha det också om man ska iväg typ till stugan som det blir i helgen.

Och i maj ska jag åka ner till min älsklings Johanna och Hilda, ska bli jätte roligt att få åka iväg några dagar. Thomas tar pappaledigt och stannar hemma med trollet:-) Blir kul för mig att få lite egentid och kul för Thomas att vara med Lea och få lite "semester" från jobbet.

Idag blir det Luleå en sväng för att handla lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0